Vdfn Costumer Care sucks!
Sunt client Vodafone dintotdeauna! Am folosit Orange doar atunci cand am primit de la serviciu, insa n-am renuntat niciodata la Connex, chiar daca a fost vorba de abonamentul cent 500 sau de cartele obisnuite.
Ma rog... chiar daca am fost in nenumarate randuri nemultumit de serviciile lor sau de ignoranta angajatilor, m-am simtit comod cu ei si m-am gandit ca si la concurenta exista probleme si ca n-ar fi o alegere corecta sa renunt la colaborare.
Ieri, la mai mult de 10 ani de cand sunt client Connex, m-au enervat rau! Stiu ce inseamna costumer support si stiu cat de importanti trebuie sa fie clientii pentru fiecare firma.
Dupa ce alaltaieri m-au tinut 15 minute la telefon si tot nu am reusit sa intru in legatura cu cineva de la call-center, ieri mi-am calcat pe inima si am hotarat sa le dau cei 39 de centi pe care ii cer pentru conectarea rapida la serviciul de relatii cu clientii, pentru ca mi-am schimbat telefonul si imi trebuia un mesaj cu setarile pentru net.
Ieri, la mai mult de 10 ani de cand sunt client Connex, m-au enervat rau! Stiu ce inseamna costumer support si stiu cat de importanti trebuie sa fie clientii pentru fiecare firma.
Dupa ce alaltaieri m-au tinut 15 minute la telefon si tot nu am reusit sa intru in legatura cu cineva de la call-center, ieri mi-am calcat pe inima si am hotarat sa le dau cei 39 de centi pe care ii cer pentru conectarea rapida la serviciul de relatii cu clientii, pentru ca mi-am schimbat telefonul si imi trebuia un mesaj cu setarile pentru net.
Ora 19:00: O tanti imi explica faptul ca mi-a trimis mesajul cu setarile si ca totul e ok.
Ora 19:20: Sunt deja nervos si, surprinzator, nimeresc la aceeasi tanti, care imi spune ca degeaba am cheltuit inca 39 de centi ca sa o cert, pentru ca mesajul vine in maxim 30 de minute, deci trebuia sa mai astept un pic.
Ora 19:20: Sunt deja nervos si, surprinzator, nimeresc la aceeasi tanti, care imi spune ca degeaba am cheltuit inca 39 de centi ca sa o cert, pentru ca mesajul vine in maxim 30 de minute, deci trebuia sa mai astept un pic.
Ora 20:30: Sper sa o prind tot pe Roxana, sa o injur, dar nu, imi raspunde o alta tanti care ma calmeaza, imi spune ca e posibil ca Roxana sa fi fost proasta si ca mi-a trimis ea mesajul, dar ca in cazul in care e o problema in sistem, imi trimite si email, cu setarile si ca, la pagina x, pe siteul vodafone, pot rezolva problema si online (ma si gandeam cat de prost sunt ca le-am dat banii si ca nu m-am gandit sa intru pe site), dar surpriza pagina e (ghici cum?) Indisponibila!
Intr-un final, pe la 21:00: Nu mi-a venit niciun mesaj dar, surprinzator, mi-a venit email cu setarile, dar care sunt al dracului de greu de asezat in meniul telefonului. De kkt...
Intr-un final, pe la 21:00: Nu mi-a venit niciun mesaj dar, surprinzator, mi-a venit email cu setarile, dar care sunt al dracului de greu de asezat in meniul telefonului. De kkt...
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu
Abonați-vă la Postare comentarii [Atom]
<< Pagina de pornire